vrijdag 20 januari 2012

Chick does a double check


Toch maar even checken.. en jawel.. sta ik gewoon binnen enkele dagen op de website met interview en al. OMG (Ow My God) , wat had ik ook alweer geantwoord?! En .. niet onbelangrijk, waar moet ik eigenlijk echt aan ‘voldoen’ om motorvrouw te zijn….herstel DE motorvrouw van 2012 te worden! De mede genomineerden maken grote indruk op me.. wat een motorgeweld. De 1 beroepshalve met motoren bezig.. de ander een eigen forum, nog een ander die 35.000 km per jaar rijdt (respect).. Hoe kom ik in hemelsnaam in dit rijtje terecht? #dewonderenzijndewereldnognietuit  #tumbsup! 

1 opmerking:

  1. Veel te bescheiden jij! Dat je niet zo naar buiten treedt met je motor liefde wil niet zeggen dat er minder passie is. Je bent gewoon PUUR in je liefde en gaat voor de KICK. Weg met al die onzin er omheen.

    BeantwoordenVerwijderen