vrijdag 20 januari 2012

Mission Impossible


Ok. Daar sta je dan als motormuis met je mission impossible: ‘de passie voor motorrijden overbrengen op de dames van NL’. Met het doel meer vrouwen op een gemotoriseerde fiets te krijgen. 


Afijn mijn 1ste kritische voetnoot van dit blog: willen we dat eigenlijk wel mensen?? Is er niet zo’n gezegde dat luidt ’vrouw achter het stuur, bloed aan de muur’.  Laat ik het zo zeggen.. ik zie soms dames rijden –jullie herkennen het vast- bij wie je denkt. Blijf thuis, blijf thuis (achter het forn…) Zie het als de chick versus the chickens. Begrijp je wel? Voor velen is het weggelegd, maar voor sommige is het devies het absoluut bij meerijden te laten. 


En daarom mensen, stuur ik mijn missie enigszins bij en ga ik voor “meer vrouwen met enige vorm van talent -of iets in die trand- met een gashendel in de hand”. Dat lijkt me een stuk veiliger J  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten