vrijdag 20 januari 2012

Must see... can do

http://vimeo.com/35217036


Hierboven een rondje circuit Cartagena (Spanje) -opnames van Bach DV productions-. Djee, dit is dus wat we in het vooruitzicht hebben.... live zelf gaan DOEN. ACTIE genoeg zou ik zo zeggen.  Dat geluid ook...  na ja.. gewoon kijken en genieten. :)   #repeat


Het handboek circuitrijden incl DVD ga ik nog maar eens doorspitten. Alles is te leren nietwaar?! #candotoo


POLL voor de vrouwen. Na het zien van dit filmpje:

a) weet ik zeker dat ik motor rijles ga nemen
b) ga ik NU naar de winkel om een racer te kopen
c) geef ik me direct op voor een circuit-training
d) stap ik in het vliegtuig om het zelf mee te maken
e) bedenk ik..kan dat niet wat harder?!
f)  niet afgekeken.. doet pijn aan m'n oren...
g) Anders, nl.......




Ben benieuwd! Laat maar horen

2 opmerkingen:

  1. He Carolijn! Ben het met je eens: als je echt iets ontzettend graag wilt dan is het te leren. Succes met je handboek circuit rijden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. G. anders nl: denk ik, was ik dat maar! :)

    BeantwoordenVerwijderen