donderdag 16 februari 2012

EUREKA!


Motorbarbie wannabe

Kom ik ik er @#@**%#! nu pas achter dat ik het totaal verkeerd aanpak. Meer vrouwen op de motor.. dat wil de motorbeurs bereiken ja! Ik vul het zelf nog even aan met minder ‘poesies’, ‘kuikens’ of ‘angsthazen’ op het ding en liefst meer meiden met ballen, talent, lef en zin in actie op de tweewieler.
Afijn, je kan niet vroeg genoeg beginnen om deze doelstelling te bereiken.  Tot dusver hebben we het dit totaaaaaaaaaal verkeerd aangepakt. Kijk maar eens naar bovenstande plaat:

Daar wordt je toch meteen mistroostig en onpasselijk van. Hier zijn we ons geloof verloren meiden! “Met realistic motor noise” vullen ze bij wijze van verkoopargument nog aan… HIER IS HET MIS GEGAAN MET ONS!  (hier werd enige vorm van passie juist passieF)

en dan met motor..
Het EUREKA moment is daar… Ta ta ta taaaaaaaa ik introduceer  de enige echte MOTORBArBiE!!!   Made in Holland by Carolijn :). Plastic barbie in een  pvc pakje, zo gruwelijk mooi en stoer met een motor die menig volwassen man zal doen blozen van begeerte en jaloezie. Geen roze, geen glitter,  wel felle kleuren en stickers (zijn de kids –en ik- dol op) en een jankende uitlaat.  Spelen maaaaaar!! En eenmaal zo'n ECHTE MOTOR MET BARBIE  in je hand...laat je h'm natuurlijk nooit meer los.  Eenmaal motorminded = voor altijd motor verslaafd.


Daar worden zelfs de sofste kleuters seriously motorfans van!

>> dat ik dar niet eerder op gekomen ben
>>Hiermee zet ik de trend. 

>>Vroeg geleerd is oud gedaan…. 
>> LET'S PLAY!
>>MyrnaGoosenvankoffieMAX..dit wordt de MAX!!  Hebben?



#plastic is fantastic!!!! 
#mijn miniatuur motor heb ik al..nude rest nog...
#sylvievandervaart en kate en wiliam hebben h'm ook

zo vroeg mogelijk beginnen
zie link: dit effect :)


een PVC BArBiE werkt!!!




eenmaal mee gespeeld = voor altijd verslaafd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten