maandag 13 februari 2012

HOT POT


Kijk, je kan er lang en breed over discussiëren, maar ook bij motorvrouwen gaat een gesprek al snel over ‘the looks’. Het is ook niet voor niks dat de meeste vrouwen als eerste de kleur van hun motor delen, vervolgens hun leren setje er op afstemmen en dan…die helm (pot/integraal/anders)…jawel…dat is een geval apart. Want vind je perfecte match maar eens! Het maakt of breekt je performance. Ik heb heel NL afgezocht voordat ik mijn ‘hoezeeeee’ moment had en mijn helm moederziel alleen op een plank zag staan. Maar het was direct een match. J Gelukkig zat ie lekker maar hoe je het ook wend of keert, je ziet er al snel uit als een samengeperste goudvis. Niet al te aantrekkelijk... dusss hoe kunnen we daar de aandacht van afleiden?
  •  Laten we passen we voor het bloempot model:
  • ·        En de dames (en heren) met dreadlock of een boost aan extensions..stop maar direct met zoeken! 
  • ·        De oplossing is protection met een bite. A real ' hot' one. Zo vind ik de gouden chupa chups helm helemaal om af te likken/het einde en kan Rossi er sowieso wat van met zijn designs.

Aan creativiteit en orginaliteit ontbreekt het zeker niet in de branche… maar ja.. ik zie mezelf nog niet met glitterbal of tepelpiercing op m’n hoofd. Voor de clueless is de helm linksboven wellicht een optie. Voor de globetrotters linksmidden erg praktisch. Voor de rest heb je zelf vast een invulling.
Maar goed, net zoals bijna iedere vrouw lijkt het me fantastisch m’n helm zelf  te creëren. En dan niet zo’n tijdelijk ‘stieken geval’ annex ‘alternatieve panty-look’ helmovertrek, maar het echte kwaliteitswerk. Corine heeft het al waargemaakt en haar eigen stickers ontworpen voor haar nieuwe helm. (Gewoon bij een stickerboer uit de buurt) Vvvvvery nice!! Net ff die extra touch of female attention die je uitstraling ‘eigen’ maakt. Wie wil dat nou niet?! Op naar de beurs dus om inspiratie op te doen bij NL bedrijven die hier goed in zijn. Mochten ze er niet zijn: gat in de (fe)male markt waar ik zo in spring. Primeur ik zie in mijn glazen bol (ook een leuk idee voor een helm –not-) dat er een speciale limited edition customized ‘MvhJ2012” aankomt. Even wachten nog.. *werk in uitvoering*..


Love co-creation.. roep eens ...wat of welke element wil jij op je hoofd zien?


#ideeëngenoeg #watgaatdatwelnietkosten #sponsorsmeldenmaar

en als je je design niet meer leuk vindt kijk dan dit filmpje... na ongeveer 1.10 minuut zie je hoe je h'm kan 'bewerken': de vonken vliegen er nog net niet af... #HOTPOT ;)
#geenaanrader...welknaphoor! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten